<3

Förlåt för dålig uppdatering men men. 

Vi vet inte om vi ska sluta med bloggen eller inte men det är ungefär 70% säkert :(. Som jag har skrivit innan så ska jag kanske skaffa en blogg med min kompis Emma om jag och Ronja ska sluta. Men vi vet ju inte än eftersom att vi inte vet om vi ska sluta med den här bloggen eller inte. 

Men idag följde Emma (hon jag kanske ska skaffa en blogg med) med mig hem. Vi bytte om till danskläder och åt sedan stack vi till en annan Emma för att ta selskap med hennne till busshållplatsen. Sedan tog vi bussen till dansen och dansade och sendan tog vi bussen hem. När jag kom hem åt jag lite och nu kollar jag på tv.

Det var ungefär hela min dag haha förutom att jag var i skolan och lite så. Men hoppas ni har haft en bra torsdag så taggar vi fredag i morgon. XoXo Telma<3 ( tror nog ni fattar det men ändå haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0